JOM MAKAN BESAR

09:13:00


Pelanggan yg dh jatuh cinta dgn.....

"i dh pegi steamboat byk tempat mcm Subang PJ KL Puchong tapi i tak jumpa lg mcm tempat u.Sampai family i bila i ajak Steamboat tempat lain mmg dorg tanak tapi dorg nk tempat U jugak....Katanya tomyam cukup rasa sedap n kambing ayam perap semua sedap n fresh brg2nya...Dan dlm smua tempat i pegi tu i tak pernah jumpa lg yg tempatnya sentiasa ramai mcm tempat U walau hari biasa.Tu yg pelik tu......Tp i dh tahu la sekarang sbb apa sentiasa penuh sbb smua makannnya sedap...Ni kali ke3 i dtg n company i pun dorg mmg suka makan kat ALFATEH"
.
.
.
Untuk yg belum cuba senang je nk cari.Kami di Kg Jawa Klang.Waze kan ada taip je Al fateh Steamboat atau lorong raja jumaat...

Untuk booking wasap je ke 017-6300965

















Restoran AL-Fateh Steamboat & Grill
Kawasan 1 Lorong Raja Jumaat
Kg Jawa 41000 Klang
Selangor
017-6300965
Post a Comment
Powered by Blogger.